måndag, oktober 16, 2006

Måndagsångest. Min ständiga följeslagare.

En ny vecka, nya problem.
Bara att bita ihop och köra på.

Kalle har åkt och det känns jävligt ensamt.
Han sa en massa gulliga, fina, igenomtänka saker igår som jag blev lugn av.
Men nu är han borta och kommer inte igen förrän på fredag.

Känner mig stressad inför allt jag måste göra denna vecka.
Ska träffa farmor om 2 timmar. Då kommer hon vilja äta på McDonalds och jag måste avstyra det.
Känner mig vidrig efter gårdagens flottmiddag med ostbågar till efterrätt.
Ska försöka rensa ut kroppen denna veckan med att äta mest kycklingfilé och grönsaker.
Och TRÄNA.
Micke från Mullsjö borde vara här och piska iväg mig varje dag. Han har karaktären jag saknar.

Nu ska jag rycka upp mig (ååå vad jag hatar folk som säger RYCK UPP DIG) och punkta upp dagen:
  • Städa lite.
  • Göra mig iordning.
  • Träffa farmor.
  • Läsa 700 dagar i Rosenbad.
  • Träna.
  • Laga mat.
  • Plugga lite till.
  • Titta på CSI.
  • Titta på PRISON BREAK (Det enda positiva med måndagar förutom att jag är ledig)
  • Läsa 700 dagar i Rosenbad.
  • Sova

Det är bara att sätta igång.

Inga kommentarer: