söndag, oktober 15, 2006

Oj oj oj oj oj oj oj!!!!

Igår skulle vi ju som bekant ha en mysigt liten grannkväll.
Jag köpte lite vin, gjorde grönsaker och dipp och tände lite ljus.
Alex, Evelina, Ninni och Micke från Mullsjö kom, vi pratade, lyssnade på musik och hade det mysigt.
Och så, helt från ingenstans yttrade Ninni de magiska orden:
Det är Paris Hilton-kväll på Wonk idag.

WHAT???!!!

Jag och Evelina blev helt galna av glädje och beslutade väldigt snabbt att det skulle vi minsann gå på.
Så fram med vaniljvodkan, kort klänning, mer smink, Paris Hilton-parfymen och Paris Hilton-skivan!
Tyvärr missade vi självaste Paris Hilton-stunden men det var jääävligt roligt att dansa och mingla med en massa roliga homosexuella och transor. Corre och husbögen var där också vilket förhöjde stämningen ytterligare.
Jag blev lite raggad på av ett lesbiskt par och det var himla trevligt.







Underbart rolig kväll och nästa gång vill jag ha alla mina brudar med mig, det vore det ultimata!!!
Nu ska dagen ägnas åt onyttig mat och något chipsigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt ni verkar ha haft! nästa gång får jag vara med. Puss

Anonym sa...

Va haha var hon i stan på riktigt? :)

Linnéa sa...

mimmi: nej då hade jag stått på första parkett och väntat på henne..:)
men jäklar vilken kul kväll!

Anonym sa...

hihi, ser ut som ni hade supertrevligt ;K