söndag, oktober 01, 2006

Min femte suspension

Gårdagens suspension var underbar och det var en lång och rolig dag.
Jag och Evelina hängde vår duo först och det gick kanon. Vi hängde tillsammans ungefär 20 minuter och sen hängde jag själv ca. 20 minuter till.
Jag hängde en 2-point suicide, vilket innebär att jag bara har två krokar i ryggen. Och vilka krokar sen! Jag höll på att svimma när jag såg dem fär de var så brutala. Men det gick hur bra som helst, det kändes väldigt stabila och bra att hänga i.

Resten av dagen hjälpte jag till att jobba, mest after cares men satte även en krok på stackars Emelie, men det gick faktiskt jättebra. Jag blev väldigt nöjd med den:



Jag var dödstrött när jag kom hem efter ungefär 11 timmar, men det är helt klart värt det!
TACK till Bena, Evelina, Lina, Martin, Håvve, Christiane, Peter, Emma, Conny, Ulle, Emelie och Mathias, ni är guld värda!



KLICKA INTE på bilderna om du tycker det är äckligt att se blod eller är känslig för starka bilder!










Och inga BLÄÄÄÄÄ- eller AAAJJJJJ-inlägg den här gången heller. Det visar bara på ointelligens och känns ganska tråkigt. Frågor är däremot mycket välkomna. :)
Tack Raur för de kanonbra bilderna!

12 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, ja, det blev en drös med bra bilder på dig! Kul du gillade dem! Och tack för de korten du tog på mig, blev kanon allesammans där med :D

Anonym sa...

Så fint du satte den där kroken :) Mitt i prick och allt. Du får nog kroka mig igen. :)

Anonym sa...

Du är galen älskling!

Linnéa sa...

raur: så lite så, det var ett nöje att få fota med den..:)

em: jag blev supernöjd och glad, och det var verkligen mitt i prick..:) du hade så bra hud!

rocksnoran: but that's why you love me right? ;)

Anonym sa...

Grymt! =D

Vart har din kompis köpt sin kjol? Den svarta glansiga med mönster på och med tyll? ^^

Linnéa sa...

dessi: kjolen är min som hon har fått långlåna för att hon älskade den så mycket..:) den är köpt på HM för typ 200 spänn, tror det var 2004 nån gång.

Anonym sa...

Håller mitt ajjj för mig själv då ;-) Men en fråga kan du få: Varför gör man detta? eftersom jag aldrig kommit i kontakt med det tidigare blir jag ju lite nyfiken ;-)

Linnéa sa...

carola: man gör det av precis samma anledning som andra hoppar fallskärm eller bungyjump eller rider på hästar eller åker snowboard.
det är mitt intresse, något jag brinner för. jag älskar att utmana mig själv och jag mår bra.
jag tycker int eom smärta, men jag lär mig hantera den och det är absolut inte plågsamt och jag lider inte på något sätt.
jag får en enorm kick och mår jättebra av att göra det jag gör.

om du jämför det med nåt du brinner för och tänker efter av vilken anledning du gör det så kanske du kan relatera lite bättre till varför jag gör det här..:)

Anonym sa...

Kul att det gick så bra!

Anonym sa...

Okej, då förstår jag lite bättre ;-) Tack för att du tog dig tid att förklara :-)

Kram!

Linnéa sa...

carola: ingen fara, bättre att man förklarar så slipper det uppstå fördommar. fråga allt du undrar över så svarar jag gärna..:)

sophie sa...

Hej! Jag skulle vilja testa suspension. Tycker att det låter som en riktigt häftig upplevelse när jag har fått det förklarat för mig. Men satan i gatan. Jag gallskriker när jag piercar mig... Coolt som fan att du vågar. All creds bruden! =)