lördag, oktober 21, 2006

Mickey and Mallory knox

Har precis sett Natural Born Killers. Igen.
En av mina absoluta favoritfilmer.
----------------------------------------------
Igår klippte jag mig.
Fick separationsångest men idag tror jag att jag är nöjd.
Jag hinner nog ändra mig.
Var duktig och gick och tränade idag. Fastän Micke från Mullsjö bangade.
Lagade en svingod vegetarisk lasagne med keso och mozzarella.
Nu är det nog sovdags. Fast jag är inte så trött.
Imorgon är det tjejmiddag hos Elin. Jag hoppas det blir roligt.
Och att jag inte blir för full.
Börjar nästan bli rädd för det.
Det är så satans jobbigt med minnesluckor.
GODNATT

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Drick varannan vatten =)

Hoppas att ni får en massa skoj på tjejmiddagen!!

Linnéa sa...

miamaria: jag har tänkt göra det faktiskt..:)

nästa gång vill jag ha tjejmiddag i nr 100 så ni andra brudar kan va med!