söndag, oktober 08, 2006

Utmaning från Johan:

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

1. Kommunikatör
2. Kabelmontör
3. Butiksbiträde
4. Vårdbiträde

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Pirates of the Carribean
2. Bring it on ;)
3. Änglagård
4. Tomten är far till alla barnen

3) Fyra städer jag har bott i:

1. Malmö
2. Malung
3. Borlänge

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

1. Prison Break
2. Desperate Housewifes
3. CSI
4. Joey

5) Fyra ställen jag vill åka till:

1. Thailand
2. Berlin
3. Kalifornien
4. Rio de Janeiro

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

1. www.Helgon.net
2. www.tv.nu
3. www.hotmail.com
4. www.aftonbladet.se

7) Fyra favoriträtter:

1. Tacos
2. Fransk fiskgratäng
3. Thaimat
4. Paj

8) Fyra ställen där jag trivs:

1. Kättbo
2. Rigeleje
3. Hos Ninni och Mikael
4. Hos Johan och Evelina

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:

1. Mimmi
2. AnSo
3. Raur
4. Majja

5 kommentarer:

Anonym sa...

hihi Tomten är far till alla barnen är så kul!

Linnéa sa...

mimmi: ja den är verkligen klockren tycker jag..:)

Mayumi sa...

Kabelmontör?, nu får du allt förklara :)

Linnéa sa...

mayumi: jag jobbade där mamma jobbade förut på connecto, och där gjorde vi kabelmattor åt volvo. jääääävligt tråkigt!

Anonym sa...

Tackar för utmaningen men svarade på en sådan för ett tag sen! Kram