torsdag, juni 05, 2014

What I think I look like when I run...

När jag och Mirijam var ute och sprang igår så pratade vi om att det är svårt att få till schyssta springbilder. Alla bilder som är tagna på mig under till exempel ett lopp ser sjukt mesiga ut. Jag ser ut att vara ute och gå, på sin höjd jogga saaaaaaktaaaaa, hållningen är dålig och armarna har ingen kraft. Jag vill liksom föreställa mig att jag ser ut som folk som springer på reklamfilmer och på bilder i tidningar.

Så, Mirijam tog foton av mig när jag verkligen överdrev och tog sjukt långa steg och svängde armarna på ett onaturligt sätt. Och då fick vi till en bra bild! 


Jag tittade på den och tänkte att jag så cool och stark ut och riktigt proffsig.
Tills jag tittade närmare på mitt ansikte...


Alltså jag dör!! Jag ser ju helt sjuk ut, såsom en tvättäkta galning! Där fick jag för att jag skulle le samtidigt som jag överdrev min snabb- och smidighet. Jag får öva på det där tror jag, så kan jag ju inte kuta runt och se ut! 

Vi tog några andra bilder också och jag i ser att...


... jag behöver kolla hur jag sätter ner fötterna när jag tar i...


... men att benen är mer muskulösa än någonsin! 

2 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Det är nog ingen som ser ut som människorna i reklamen när de tränar. Det tog lång tid innan jag vande mig vid speglarna på gymmet och i början stod jag alltid längst bak. Nu står jag längst fram och jag gissar att det beror på att min självbild har blivit bättre och jag har insett att ingen har tid att titta på mig för de har fullt upp med sig själva. Du är jättefin .

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Om du tror du ser galen ut så tänk bara på Phebes springstil!