tisdag, juni 24, 2014

Reunion

Idag har det äntligen varåt lite värme! Inte så man svettades direkt men det gick att ha shorts och jag frös bara lite. Vi tog en sväng till Nusnäs och Mora idag, det blev ingen dalahästshopping men jag föll för ett halsband som jag tyckte var väldigt fint.


Det blev lite reashopping i Mora också, jag var tvungen att köpa en långärmad tröja eftersom att jag bara hade en med mig och jag har haft den lite väl många dagar nu.. Barnen har kompisar i grannhuset, min barndomskompis Emma är här med sina två barn på fyra och sex och det är så roligt att våra barn leker så bra. Vi har lekt hela somrarna så länge jag kan minnas och har alltid sagt att vi skulle ha barn samtidigt, lustigt att det blev så. Idag var hela "gamla gänget" i Kättbo samlat eftersom Lotta också kom idag. 



Ikväll har vi käkat pizza och den fick jag låna brorsans tjejs IPad med Netflix så jag har legat ute i friggeboden och tittat på säsong två av Orange is The new black. Love it! Funderar på att trotsa min trötthet och se ett till avsnitt...

Just ja, jag sprang imorse också. Innan klockan skog sju gav jag mig av och brände nio kilometer i 5.30-tempo. Sen jag kom i torsdags har jag sprungit 4,1 mil vilket känns grymt!


2 kommentarer:

Rille sa...

Vad i tusan jag vill ha kred för att jag tog bilderna!

Rynd är ockås en form! sa...

Riktigt gulligt halsband!! :-)
Kram M