måndag, juni 16, 2014

Utekväll

Efter loppet i lördags så åkte jag till Kalles mammas övernattningslägenhet i Malmö för att duscha och fixa mig och sen begav jag mig till Slottsparken för att träffa mina vänner. Att vi fick ihop en än träff där alla kunde och bara vi, inga män och barn, var lovely! Vi satt en stund i parken och drack bubbel och någon drink innan vi begav oss till La Roche där vi fick ett bord på innergården. Vi började med att beställa in ett par flaskor rosé och sen lite tapas. Jag tog honungs- och chilimarinerade kycklingspett, toast med getostkräm och fikon och färskostfyllda paprikor. Så gott!! Speciellt toastarna, de måste jag försöka att göra hemma för de var gudomliga och jag hade kunnat äta hur många som helst.

Desserten blev varsin drink och sen tog vi  in ett par flaskor rosé till. Vi babblade på och timmarna gick och vi avhandlade ämnen som tv-serier, tjejresa, gamla förhållanden, jobb och massa annat. En underbar kväll med de bästa vänner man kan ha!


Inga kommentarer: