tisdag, juni 10, 2014

Mål inför Malmömilen

Så, då var sista träningspasset inför Malmömilen avklarat. 7,5 kilometer inklusive dödsbackesintervaller tillsammans med Mirijam. När vi sprang hemåt pratade vi om våra mål inför Malmömilen och istället för att ha ett mål, att persa, så ska jag sätta upp olika tider, guld, silver och brons för att inte pressen blir så stor (eller det är den nog ändå) men att jag inte blir för besviken. Förra året gick det ju så svinigt dåligt så jag vågar inte vara för kaxig egentligen men Mirijam säger att det ska jag visst vara så here we go:

Guld: Under 52.57 minuter som är mitt personbästa på milen idag.

Silver: 52.58 - 54.59 minuter

Brons: 55-58 minuter

Där har vi målen och jag hoppas verkligen jag ska klara silver iallafall. Men vi får se, har man en dålig dag så har man men förra året laddade jag upp för dåligt och så hade jag nåt skit i kroppen för dagen efter blev jag jätteförkyld och då sprang jag på 58 någonting. 


Inga kommentarer: