måndag, juni 02, 2014

Aaaarrrgghhhhh!!

Sommarfest på förskolan ikväll och det firas hela dagen med att barnen fick vara utklädda. Jag lämnade av två glada pirater som länsat skattkistan på guld.



Själv kom jag nyss hem efter en cykeltur på två mil. Tänkte spara lite på knän och ben och det var riktigt härligt att cykla. Nu har jag ju ingen snabb cykel utan körde med min Cresent med cykelkorg och barnstol men det gick fint. Drygt en timme och fem minuter tog det med ett snittempo på 3.10 minuter per kilometer. Jag har märkt att sen jag började springa och komma ut regelbundet så är behovet att få frisk luft och få vara ute i naturen mycket större. Speciellt nu när det är så otroligt vackert ute.

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Mycket fina bilder. Härliga grabbar!