tisdag, juni 17, 2014

Sista dagen...

.... innan semester. Antagligen kommer dagen gå sjuuuukt långsamt och ju närmare dagens slut desto långsammare kommer det gå för så är det alltid dagen innan semester. Det känns helt SJUKT att jag efter idag ska vara ledig i åtta (8!!!!!!!) veckor! 

Igår försov vi oss. Min telefon slog av sig på natten så ingen klocka ringde och vi vaknade tjugo i åtta och klockan åtta ska barnen lämnas till frukosten på förskolan. Panik!! Vi blev fem minuter sena och jag kom i tid till jobbet iallafall men vad man blir seg hela dagen sen.

Tycker ni det är jätteroligt att läsa om kaniner? Så bra, för i söndags så släppte jag ut både Tusan och Lovikk (som Nemo döpt om till Store Blink) och kutade runt i trädgården hela dagen. Speciellt Tusan som är yngre och ganska busig sprang runt som en tok och det syntes hur härligt de tyckte att det var. Sjukt mysigt att bara kunna öppna grinden till hagen och låta kaninerna springa ut och in som de vill.


Nej, nu kör vi de sista timmarna innan semester!


5 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Jag tycker det är jättekul att läsa om kaniner.

Jenny Shima sa...

Jag tycker det är jättekul att läsa om kaniner.

Moa sa...

Vad härligt med långsemester! Och vilken söt kanin :)

Suzan sa...

NJUT!!!

Linnéa sa...

Jenny: vad bra, då kommer det mer. :)

Mia: ja det är helt underbart!! Han är en riktig goding. :)

Suz: absolut!!!!