söndag, oktober 31, 2010

Lite sällskap

Igår kom Eve, Bena, Vilde och Alve hem till oss på middag. Jag fick panikmåla klart bordet så vi hade nånstans att sitta och det blev superfint. Lite flammigt eftersom ljuset på vinden är dåligt men inget som inte går att fixa till.

Vi bjöd på chili sin carne med bröd och sallad och till efterrätt Leilas American apple pie till efterrätt. Det gick åt två flaskor rött vin och det var mest jag och Eve som drack. Vi tog även varsin hallondrink och Kalle och Eve fick varsin pelargonsnaps som de svepte medans vi andra hejjade på. Vilde åt popcorn och kollade på typ fem filmer medan vi hade en mycket trevlig kväll. Vi kom på att vi ville sjunga SingStar men då hade Nemo lagt sig så det gick inte.




Och lika bra är väl det för min röst är kraxigare än kraxigast. Förkylningen är bättre och jag hoppas jag mår ännu bättre imorgon.

Idag har jag och Nemo varit på Emilias 1-årskalas! Det var så länge sen jag träffade Juristen så jag hade nästan glömt hur hon såg ut. Men det var ett kärt återseende och vi ses om två veckor igen då vi ska fira hennes 30-årsdag.

1 kommentar:

Babbi - Bloggdesigner sa...

GOTT!!! Rolig kommentar du lämnade höhö..