tisdag, oktober 05, 2010

Nemo sover ute i vagnen och jag har ätit lördagens fajita-rester till lunch. På förmiddagen har jag dammsugit och så var jag och Nemo ute hos kaninerna och städade burarna och Nemo matade Hilde och klappade Dino. De är de enda som går med på att han klappar dem, kaninungarna har inte honom som favorit.

I eftermiddag ska vi gå till lekplatsen och leka med Jenny och Oliver. Även fast Oliver börja på dagis så är han ledig en dag i veckan så då passar vi på att ses.

Jag och Maggi ska ju till Ullared imorgon så Nemo ska åka till sin farmor och farfar ikväll och sova där och lämnas här igen imorgon när Kalle slutat jobba. Han ska tydligen få åka traktor, spännande. Själv åker jag till Maggi och Ola ikväll och sover där eftersom vi ska åka med deras bil imorgon och ska komma iväg tidigt. Jag är så peppad och har en megalång lista på saker som behövs!

Inga kommentarer: