torsdag, oktober 21, 2010

Efter en rolig förmiddag på biblioteket och kyrkis så sover Nemo och jag pusslar lite med min framtid. Min mammaledighet börjar närma sig sitt slut och jag planerar att börja jobba i januari. Jag vill söka ett nytt jobb och kanske ge mig in lite grann på en annan bana. Har kollat på arbetsförmedlingens hemsida och det finns en del jobb jag skulle kunna söka men då är det oftast att man ska börja omgående och det funkar inte riktigt. Men jag tänkte skriva upp vilka ställen som söker folk nu så jag kan ringa dem och kolla hur det ser ut i januari. Jag har en kontakt som jobbar på ett ställe i Lund och dit tänkte jag ringa någon dag. Jag har haft hemsk ångest inför att börja jobba men det känns bättre nu, speciellt när jag har en liten plan och lite tid att förbereda mig.

Inga kommentarer: