torsdag, oktober 21, 2010

Imorgon är det fredag igen, veckorna går så fort! Alex och Jörgen är här ikväll och vi har ätit älgfärssås och spaghetti och killarna har sett Paradise Hotel medan jag nattade Nemo. Strax är det Lyxfällan som jag bara måste se. Tjejen i dagens program säger i reklamen att hon hellre lever som en knarkare än ett vanligt Svensson-liv. Sånna kommentarer är så härliga, hon lär ju inte veta nåt om livet utanför sitt fina lilla guldkort.

Nu ska jag fortsätta mitt virkprojekt. Jag börjar bli lite stressad för jag har ett par grejer som måste sys klart denna veckan också. Men det hinner jag, säkert. Jag hoppas hoppas hoppas mina fina Siljesvärd Design-lappar kommer imorgon, men det skulle ta 10-15 dagar så det är väl tveksamt.

Vad ska ni göra i helgen? Jag och Nemo ska på kalas på söndag men har inga planer för lördagen. Kalle ska jobba med vinden då så vi kanske ska ge oss ut på äventyr? Någon som ska hitta på något kul eller vill göra något roligt med oss?


I väntan på bussen

1 kommentar:

Mirijam sa...

Jag och Tobbe älskar Lyxfällan, jag har lovat att inte kolla på – eller läsa om – kvällens program så vi kan se det på play sen!

När ska vi ses???? Puss