fredag, oktober 08, 2010

Jag har packat och panikstädat lite under förmiddagen. Fotografen som fotade min suspension, gravidbilderna och Nemo på stranden kommer hit. Vi ska titta igenom suspension-bilderna och vad de kan användas till samt göra en intervju. Jag tänkte fixa lite lunch också för att visa vilken fantastisk kvinna jag är som hinner med allt och lite till.

Nemo vaknade inatt och var superledsen. han hade 38,9 grader så vi gick upp och han fick Panodil, näsdroppar och hostmedicin. Sen tittade vi på komediserier tills han somnade i min famn och jag kunde lägga honom i spjälsängen igen. Idag hade han 37.1 grader så det räknas väl som rätt så feberfritt? Han är lite hostig och snorig och extra gnällig men sover ute i vagnen och har gjort det i 1,5 timme ungefär.

Jag har packat mina och Nemos kläder och tagit fram baljan och hinkarna som vi ska ha kött i när vi åker hem. Jag är så nojig att jag ska glömma något. Ikväll packar jag det sista och lägger mig tidigt. Helst samtidigt som Nemo för vi ska åka klockan två inatt och jag ska börja köra. Eftersom jag inte dricker kaffe har jag skrivit en lista med Coca-Cola och godis som Kalle ska handla så jag kan köra långt på en enorm sockerkick.

Inga kommentarer: