måndag, oktober 11, 2010

I förmiddags åkte jag, mamma och Nemo till min mormor och hälsade på. Hon var gnällig som vanligt och undrade om jag hade en duk om halsen när jag satte på mig min finaste sjal. När vi kommit hem till Kättbo igen märkte jag att jag glömt min kamera hos mormor så det var bara att köra de 4 milen tillbaks till Malung igen. Lovely.

Nemo har varit i högform ikväll och spexat loss ordentligt. Han är så rolig, vi bara sitter och tittar på honom och skrattar. Han har lärt sig ett till ord nu, ko. Låter sjukt gulligt när han säger det.

Imorgon ska vi ingenstans men Marika kommer efter skolan. Vi ska se Desperate Housewives och Cougar Town men pappa vill se fotboll och Sportnytt. Det pågår ett ständigt battle om vilka program vi ska se här. Men DH och CT är sjukt viktiga så han får gå hem till någon annan och se sitt tråkiga.

Inga kommentarer: