lördag, oktober 02, 2010

Klockan är 1 och jag har hunnit med väldigt mycket redan idag. Jag gick upp med Nemo imorse och när Kalle kom upp vid 9 cyklade jag till Jenny där jag påbörjade målningen. Jag slipade, tvättade och grundmålade sängstommen och förhoppningsvis hinner jag måla andra sidan imrogon när Kalle jagat färdigt men det beror på när han kommer hem. Det gick mycket snabbare än jag trott så jag var hemma tjugo i elva igen och då gjorde jag något välbehövligt: Färgade håret och ögonbrynen. Så nu ser jag inte ut som en råttfärgad Svensson längre utan som ett eldigt latino.

Vi har nyss ätit lunch, Nemo sover och när han vaknar åker vi till Malmö och går på tatueringsmässan. Jörgen är här och ikväll ska vi äta fajitas och dricka hallondrinkar.

3 kommentarer:

Lina sa...

hallondrink lät väldigt väldigt gott!

Lina sa...

Ingen aning om det finns något som gör att man slipper skriva in uppgifterna varje gång :/ Har tyvärrrätt dålig koll på temat och hur det funkar. Ska kolla upp det dock!

Lina sa...

Du fårgärna testa att kommentera hos mig nu, se om det funkar smidigare :)