torsdag, oktober 07, 2010

Vilka roliga frågor ni ställt till mig, jag ska svara på dem snart!

Vår lilla roadtrip till Ullared blev jättelyckad och vi hade en jättebra dag. det var jag, Maggi och Alba som åkte och vi träffade både Morgan och Ola-Conny. Och så shoppade vi järnet, min slutnota blev ungefär 4500 kronor men då fick jag massor med mig hem.

Bobbycar, tåg, pyjamasar, dagisvantar, overall, täckjacka, täckbyxa, vinterskor, Barbapapa-sängkläder, Barbapapa-body, Barbapapa-låda att ha fika i, julklappar, Ullareds-tröja, cd-skiva, eltandborste, strumpor, kallingar, godis, deo, duschkräm med manlig doft, deo, schampoo, ansiktsvatten, rakhyvlar, trosor, små fina burkar och skålar, schampoo, balsam, deo, duschcréme, örngott och en massa annat.

Jag älskar verkligen Ullared, det är så sjukt billigt!

1 kommentar:

Maja sa...

Jag dör!
Älskar bilden!!!
Åh, vill också till ullared, såfort jag fått jobb och körkort (vilket är snart hoppas jag)ska jag Lätt dit!