lördag, oktober 30, 2010

Krax krax

Igår kväll mådde jag så sjukt dåligt. Hela kroppen värkte och jag ville bara gå och lägga mig. Jag stannade uppe och gjorde klart alla delarna till virkprojektet i allafall innan jag däckade. Kalle gick upp med Nemo i morse och när jag vaknade lite efter 9 mådde jag mycket bättre. Jag är dock väldigt hes och lite snorig, men men det ska jag väl överleva.

Nemo sover ute i vagnen, Kalle är på Bauhaus och köper isolering och jag har bakar Leilas American apple pie som jag ska bjuda kvällens gäster på. Jag ska ta och förbereda middagen också så vi kan ta det lugnt och bara umgås när Eve, Bena, Vilde och Alve kommer.

Lite luft skulle jag behöva och definitivt en uppfräschning, fy fan jag ser ut som hej kom och hjälp mig.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Usch, krya på dig! Jag började få någon slags känning i går, men så sov jag i över två timmar mitt på dagen och det kändes bättre sen. Sömn är verkligen underskattat när man är sjuk.

Lina sa...

Känns som att alla är sjuka nu. Har varit grönsnorig och hostig i 4 veckor nu. Inte mycket att göra åt känns det som.