söndag, oktober 03, 2010

Och så var det söndag igen. Vi hade en trevlig stund på tatueringsmässan men det var mest för att vi träffade Evelina, Bena och Alve. Annars så tycker jag egentligen inte att det är värt 150 kronor i inträde men det var längesen vi var där och det var kul att kolla in lite folk och tatuerare. Men jag kände att jag inte pallade träffa folk jag kände "förut" eller hur man ska säga. När man var mer inne i hela den här tatuerings- och piercingsvängen. Det blir så drygt att kallprata om vad man gör nuförtiden och yada yada yada. Jag gick ett par varv men jag försöker att inte titta rakt på människor för att slippa råka se någon jag inte orkar hejja på. Lite weird kanske, men jag lyckades.

När vi kom hem lagade vi goda fajitas drack hallondrinkar och tittade på ett avsnitt av True Blood. Jörgen somnade i soffan och det var nära att jag också gjorde det. Jörgen ligger fortfarande och snarkar i soffan trots att Nemo dragit ut en massa kastruller som han spelat på. Kalle har åkt och jagat och klockan 11 ska jag och Nemo gå på änglagudstjänst och Nemo ska få en liten ängel eftersom han har döpts. Efteråt får vi lunch och jag hoppas det blir trevligt.

2 kommentarer:

Juristen sa...

Oj oj oj Linnet vad har hänt med dig?!?!? Du känns så MAINSTREAM nuförtiden =)Men jag gillar dig ändå!

Linnéa sa...

haha visst är jag, helt hemskt!!! Jag gillar dig mest när du svarar på sms!