lördag, augusti 02, 2008


Heeey, long time no see! Det blir lätt så när man har besök och gör en massa roliga saker.
Här är ett par bilder från teatern när Peter visar oss runt. Det var mina 15 minutes of fame.

Igår var jag, Kalle, Marie, Richard, Marika och Cosse i Smygehuk. Vi tog med pastasallad ch köpte rökt fisk som vi åt vid havet. Sen gick vi runt lite i de små butikerna och efter det körde vi och badade och åt glass. Fast jag badade inte. Tönt.




Idag har vi faktiskt inga planer. Jag är sugen på att spela minigolf faktiskt. Men först behöver jag lite motion. Antingen drar jag med alla ut på promenad eller så springer jag en runda.
Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smygehuk är supermysigt. Var där mycket som ung tillsammans med familjen eftersom vi bodde så nära :) Att äta glass där och strosa bland bodarna hörde alltid till!

LolitaRegina sa...

LOVELY klänning!!!
vart har du köpt den?