lördag, augusti 23, 2008

Igår sydde jag och mamma mina kläder till maskeraden och det blev så sjukt bra! Och det bästa är att jag inte behövt köpa något, allt material vi använt hade jag hemma. Det enda jag behövt köpa är en grej för 142 kr som damp ner i brevlådan igår. Perfa.

Jag tänkte man skulle får rösta på bäst utklädda tjej och kille, det var så roligt förra året. Men jag vill ha något bra pris. Tips? Det ska vara roliga priser, inte typ en vinflaska och de får inte vara för dyra.

Ikväll blir det födelsedagsfest nummer ett! Ska gå och baka sockerkakor till tårtan nu.

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

jag VET ju iofs inte om hälften hade bangat om jag valt maskerad.. men när när redan min man började protestera när jag lade fram förslaget, så vågade jag inte chansa :P
jag funderar dock på att ha min tänkta outfit ändå ;)