måndag, augusti 11, 2008


Vi har en redskapsbod ute i trädgården för alla spadar, krattor, sågar och spik och sånt. Det finns bänkar som man kan använda till att snickra på och så. En liten snickar- och redskapsbod kanske man ska kalla det.


Iallafall, eftersom jag vägrar låta Kalle sätta upp kohuvuden, Panteraflaggor och annat som hör hemma i ett pojkrum inne i huset så har han satt upp grejerna där ute istället. Helt okej tycker jag, men idag när jag var ute och snickrade kaninhinder så såg jag att han satt upp en kalender med brandmän.


Bör jag oroa mig över detta?

8 kommentarer:

Mayumi sa...

Lite kanske ;) Blogg uppdaterad med favvoprylar i hemmet!

MiaMaria sa...

Hahahahah!! Kalle e lite tvivelaktig.. brukar han sätta upp håret i tofsar och använda dina kjolar??

Veckan efter dina föräldrars visit blir säkert bra =)

Tyvärr kunde vi inte hjälpa dig i helgen men vi håller ett öga öppet!

Mirja sa...

haha! :)

Anonym sa...

Hahaha, ja jag skulle nog börja fundera :P

Anonym sa...

Hahaha, lovely! ^^

Manu sa...

din pojkvän kan maila mig på klasssisk_hårdhomo@hotmail.com
jag har även bilder på mig själv i utmanande poser.

Anonym sa...

hahahahaha! kalle är bara för bra!

Jennialiskt sa...

Haha vad roligt ;D Njää du behöver nog inte oroa dig :)