fredag, augusti 15, 2008

Vaknade kl 8 idag och gick upp för att städa undan lite. Ska storstäda på söndag eftersom mamma kommer på måndag! Det är lite rörigt eftersom Kalle håller på och målar. Den wasabigröna väggen på behöver en strykning till men vi fick såklart fel färg. Sen ska vi måla listerna och annat runt om den gröna väggen i en färg som heter magma som är en bronsfärg med lite glitter. Blir supersnyggt. Sen ska vi bygga en bokhylla som täcker väggen under trappen och den ska också målas wasabigrön. kommer bli en fräsig vägg tror jag.

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till lund och äntligen få ta bort stygnen ur munnen. De har stört mig och det känns som de luktar illa. Ska köpa hårtoning och lite annat också. När jag kommer hem hoppas jag på att kunna sova en liten stund. Var uppe till 2 inatt och kollade på Sex and the city.


Och ikväll är det show, ska bli så kul om än lite nervöst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på showen :) Hälsa de andra girlsen från mig.
Puss!

Anonym sa...

Jag älskar din blogg! Dessutom är du riktigt söt (: Ser att du också brukar läsa Raur's, vet du vad som hänt i och med att hon lagt ner? Ha en bra dag!