söndag, augusti 03, 2008


Nu är vi lämnade ensamma och det känns trist men samtidigt lite skönt. Nu är det två veckor kvar tills nästa besök då mamma och pappa kommer ner. Hoppas även på en kort visit av Marika innan dess.
Vi har haft en väldigt bra vecka även om jag jobbade en del. Ätit gott, spelat spel, turistat, shoppat lite m.m.

FREDAG - Smygehuk och Beddinge strand



LÖRDAG - Lugn hemmadag med fika i Veberöd centrum och grillning och spel på kvällen. (Och jag sov middag i hängmattan)


SÖNDAG - Turistnördat i Malmö




TACK FÖR EN BRA VECKA GUYS - SES SNART IGEN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå jättebra med tanden! Jag sparade min, ja, den jag fick dra ut, inte den som fick opereras ut, har den i en burk nånstans ;D

LolitaRegina sa...

TACK för komplimangen!!! :)
blev verkligen jätteglad när jag såg den för håret är ju en av de saker som jag haft mest komplex för när det gäller mitt utseende, tycker det är så trist, och är väldigt ledsen eftersom jag inte får färga det längre. (sedan den fruktansvärda allergichocken jag fick 2002)
så dina ord värmde verkligen!! :)

LolitaRegina sa...

jag tycker ditt hår är supercoolt och tufft! =)
det är oftast min man som klipper min lugg, eftersom jag alldeles för sällan kostar på mig att gå till frisören ;) men med jämna mellanrum så måste jag till frissan för att skära ur luggen, annars blir den lika tjock som resten av håret, och då ser det bara fult ut :P

Anonym sa...

Hur gick det nu hos tandläkaren??