torsdag, augusti 14, 2008


Jag saknar min goa vän Hilde. Vi har inte setts på över ett år vilket är skandal eftersom hon bor i Köpenhamn.
Jag lärde känna henne när jag jobbade på Indiska i Köpenhamn och det var faktiskt hon som tjatade på chefen att jag skulle få börja eftersom hon tyckte så mycket om hur jag såg ut.



Och nu är Hilde lite av en kändis också eftersom hon varit med i danska Expedition Robinson. Det börjar sändas 1 september på danska tv3 och jag hoppas jag kan se det på nätet, vore himla kul. Hoppas det går bra för henne, hon får ju själv inte berätta nåt för då får hon böta 50000 kr.

Tyvärr kunde hon inte komma på min födelsedagsfest men jag hoppas vi kan ses snart iallafall, cuz' I miss her!


Saknar alla mina andra fina vänner också men hoppas jag får träffa dem lite nu i helgen iallafall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fy fan förstår om hon inte vill säga något med den böteslappen :P

Anonym sa...

Åh fy fan förstår om hon inte vill säga något med den böteslappen :P