lördag, augusti 09, 2008


Igår hade vi första showträningen efter sommaruppehållet och det var så roligt! Det gick så sjukt gött att dansa och så mycket satt liksom. Men fy fan vad jobbigt det var. Det var typ 100 grader varmt, ingen luft och så dansar vi i en typ judolokal så det är på en mjuk matta vilket gör det skitjobbigt.

Vi tränade till Malmöfestivalen eftersom vi ska göra två shower där. På fredagen den 15 augusti kommer vi uppträda kl. 21.45 - 21.55 på en scen som heter Arenan och som ligger i Raoul Wallenbergs park. Andra showen är dagen efter, alltså på lördagen den 16 augusti, på Linnéplatsen i Slottsparken. Tid vet jag inte riktigt än, men gissar på att det kommer vara vid 17-tiden. Så jag hoppas alla mina trogna fans kommer vara där!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Får se om man kan komma och spana in dansandet :P

Anonym sa...

jag ska till malmöfestivalen och jag ska banne mig kika /fan_nr_1

Anonym sa...

Lycka till med uppträdandet, hade kommit om det vore närmare! Som svar på din kommentar: Han vill inte flytta :(

Anonym sa...

det ska bli så spännande! hoppas jag hittar, lokalsinnet är ju inte på topp direkt :')