tisdag, augusti 05, 2008

Idag är jag hemma från jobbet. Har sovit dåligt inatt och har haft väldigt ont hela morgonen. Mådde riktigt illa efter allt blod jag svalt under natten också. Skulle jobbat 8-16 idag och suttit i möte större delen av dagen så det gjorde inte så mycket att jag stannade hemma. Jag mår bättre nu men har fortfarande ont. Lustigt att det inte gjorde alls ont igår kväll men jätteont idag.

Igår så städade jag lite i min garderob och rensade ut lite plagg som blivit för stora. Har så mycket mer att göra mig av med men det är mest höst- och vinterkläder och de är nerpackade så jag får ta mig an dem sen.

Här är de kläder jag rensat ut iallafall.

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Jag och en tjej på jobbet funderar på att arrangera klädbytardagar så det e kanske något för dig?

Krya på dig!!

Anonym sa...

Hej Linneá och tack för dom stöttande orden. De värmde mig mycket!
Kram

Anonym sa...

Stackars vännen! Aldrig kul att ha någon rotandes i sina tänder och framförallt inte att dra ut något. Och du, jag tycker också att det är pest att göra sånt trots alla suspensions, det ÄR skillnad!