onsdag, augusti 13, 2008

Idag har jag varit i Malmö och träffat en tjej som jag kommer vara kontaktperson åt. Det är genom Z-gården och Annina tyckte att vi passade bra ihop så därför ringde de mig. Det var lite löst snack om detta i våras också och nu är det äntligen dags. Jag ska träffa den här tjejen en gång i veckan och hitta på saker med henne. Hon är egentligen från Göteborg men bor nu i ett hus i stan som ska bli ett kollektiv för andra unga vuxna med problem. Så jag ska visa henne Malmö, hon tycker mycket om dans så jag ska ta med henne till mina träningar och så ska vi fika och snacka och umgås. När eftervårdskollektivet kommer igång kommer jag antagligen få en större roll där, men detta passar ju bra nu när jag fortfarande jobbar heltid på Brunslöv.

Det är så spännande att inte veta sin framtid, att inte ha ett fast jobb utan ha möjligheten att hoppa på nya projekt och få prova på olika saker!

Inga kommentarer: