måndag, augusti 18, 2008

Den 30 augusti är det dags för min årliga födelsedagsmaskeradfest! Än en gång fyller jag alltså 20 år och detta ska firas med att plåga mina kära vänner genom att tvinga dem klä ut sig.

2006 hade jag pirattema:


2007 var temat årtionden:


I år har jag valt temat VÄRLDEN, vilket innebär att man ska låta sig inspireras av traditioner, religioner och folkslag runt om i världen. Jag har bestämt vad jag ska vara och det ska bli så kul att se vad de andra kommer klä ut sig till!

Vad hade du klätt ut dig till?

8 kommentarer:

Anonym sa...

du verkar vara så himla kreativ! på maskerad vill man ju helst vara den som sticker ut mest, vilket är sjukt svårt, alla kanske tänker likadant? eller så är alla som jag och vill vara pretty, geishor är så sjukt snygga!

Anonym sa...

Jag hade tagit på mig min röda saree, satt en bindi i pannan och hedrat mitt ursprung :).

MiaMaria sa...

Jag har redan fixat min outfit!!! Ser verkligen fram emot ditt kalas som vanligt, I love maskerad!!

LolitaRegina sa...

åh vad kul med maskerad!!
jag fyller ju the big 30 i september, och tänkte bjuda in till maskerad först, men sen blev det traditionellt party iaf, eftersom jag var rädd för att hälften skulle banga om jag valde maskerad.. :/

Anonym sa...

Haha, vi pratade faktiskt om maskerader idag i skolan, jag kom fram till att jag ska nog ha en stor sombrero med nacho-cips i som jag bara kan sträcka upp handen och plocka av samt lösmustasch. Mexikan, med andra ord!

Vadå? sa...

Än en gång..?!

Linnéa sa...

limepuff: japp, jag fyller 20 varje år..:)

Anonym sa...

Vad fin du är i den rosa klänningen o peruken :) Ang din kommentar, vi har pratat om det sååå många gånger att jag tappat räkningen, han verkar inte vilja se min sida att det är extremt jobbigt utan tycker mest jag är fjantig :(. Vad styggt att du drömde om mig! Höhö... Du kanske läste min blogg det sista du gjorde innan du la dig eller tänkte på mig under dagen vid något tillfälle.. styggt som sagt!! Hoppas du har en bra helg, kram