onsdag, maj 14, 2008

Vid 6 imorse vaknade jag av att jag hade så satans ont där en av visdomständerna är på väg upp. Fy fan vad det dunkade och bultade. Jag tryckte i mig två alvedon, la mig igen och hann tänka: Tänk om det inte går över och jag måste dra ur tänderna när jag har så jävla ont och bedövningen inte kan ta riktigt... Sen somnade jag. När jag vaknade igen hade jag inte alls ont och jag är bara svullen.

Idag bär det av till Eslöv för att lämna in uppsatsen. Jag är verkligen sjukt nöjd med den, både innehållet och utseendet. Stycken, indrag och meningsuppbyggnader är en passion för mig och jag älskar att se en snygg helhet på ett arbete.

Nu ska jag fixa iordning mig och mitt 'fro innan Lina och lovely Svenne kommer.

Förresten, någon hade sett mig i Sofis Mode. tidningen som kommer med Aftonbladet. Vilken dag var det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

VA? sofis mode? coolers, jag vill se!

Lena sa...

Jag såg dig! Tidningen kommer alltid måndagar o säljs tis+ons tror jag. Kram

Anonym sa...

Va, var du med i tidningen, vad kul! På vilket sätt då? Jag menar, i vilket sammanhang. :)

Anonym sa...

Håller med de andra, så häftigt!
de vill jag se :D