lördag, maj 03, 2008

Igår gjorde min mamma den sjukaste upptäckten. Köpekontraktet för lägenheten låg på bordet och hon tog upp det och läste högt:
- Säljare Karl Jönsson. Köpare Mirijam Geyerhofer..

Jag blev lite småchockad för jag kände väl igen namnet. Vi gick nämligen på samma skola på gymnasiet i Malung och en av mina bästa vänner gick i samma klass som denna tjej. Och det lustiga är att jag för ett par månader sen snubblade in på hennes blogg och därför hade namnet rätt så färskt i minnet, vet inte om jag känt igen det så väl annars.

Jag googlade fram hennes blogg och möttes av bilder där hon och killen renoverar vår gamla lya. Sjukt roligt alltså! Kolla in Mirijams blogg här.

Tack för inbjudan Mirijam, jag kommer gärna upp och kollar läget någon dag!

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Du ska genast slå en signal till Sanela på Scalp. Numret är 040-611 11 49.
Säg att du vill göra en afropermanent och var beredd på att punga ut med 1700 riksdaler så är du snart snyggast i stan!

Anonym sa...

Hehe, coolt så det kan bli! Och en mamma med järnkoll. ...Strange, det är ju eran lägenhet man ser på fotona ju! ;)