lördag, maj 24, 2008



Idag har jag helt själv gjort ett jordgubbsland. Fy fan så drygt det var att gräva. Jag svettades och kämpade men jag fixade det riktigt bra. Jag passar verkligen på landet. Sen solade jag och läste resten av dagen, det förtjänade jag. Fast jag borde fortsatt med mitt stolprojekt...



Framåt kvällen svidade jag om och fixade till mig lite för jag skulle på födelsedags- och välkommenhem-fest i Svedala.


Min kusin Mikael fyllde 21 och har nyss kommit hem från en 5 månader lång resa genom Thailand, Australien, Malaysia, Nya Zeeland och Usa.



Nu ska jag bara ta det lugnt och vänta in Kalle som kommer hit med Conny och ormarna om ett tag. Äntligen är de 4 meter långa sötnosarna tillbaks. Vad gör det om man inte kan få sin drömmatplats när man kan få ha ett megastort terrarium där istället?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så himla vacker Linnéa! Ditt håår klär dig så himla bra!

LolitaRegina sa...

jag håller med raur!
och första bilden.. shit, vad smal du är!! *avis* :)

LolitaRegina sa...

du verkar ha lyckats ännu bättre med VK den här gången än förra våren, stämmer det? :)
kan du inte skriva ett inlägg och berätta hur du gjort och hur du tänkt? vad äter du och hur mycket tränar du och liknande? jag behöver lite pepp så här inför slutspurten innan beach 2008 kör igång på allvar!

Anonym sa...

Hej! Men..... vas smal du är! Du ser verkligen saml ut! Och snygg!

Hemligheten är..?

Kram på dig!

Anonym sa...

Tihi, Lisa verkade inte så sugen på att bli fotad. :D

Anonym sa...

du e så söt i ditt hår, klär verkligen dej!! Ser enormt bekvämt ut också, fast det har vi ju redan konstaterat att så ÄR det också! *hihi*

Kramen

Anonym sa...

Du är fin på alla bilder jag sett på dig :)