måndag, maj 26, 2008

GUD så duktig jag har varit idag! Jag är trött i hela kroppen och har fått skavsår på fingrarna. Jag har målat väggen bakom soffan som består av träpanel samt träpanelen på ovanvåningen där jag har datorn. Först ett lager grundfärg och sen två lager med den äggskalsvita oljefärgen. Så snyggt! Jag älskar äggskalsvit, den ger ett varmt och lantligt intryck.

Nu borde jag tvätta av mig och byta kläder och köra till Nova och gå på Indiska. Men det är så trist att åka själv.. Det är det enda jag saknar med att bo här ute. En kompis att göra spontana saker med, gå en promenad, åka och shoppa och sånt. Men hur skaffar man sig kompisar när man närmar sig 30 om man varken har barn eller hund?

Imorgon ska jag åka till Hässleholm och titta på en kaninbebis! En dalmatinerrex som är leveransklar i juni. Mysigt, jag älskar kaniner!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh hade vi inte bott så långt ifrån varandra, eller långt och långt.. så hade jag gärna spontan umgåtts med dig! Jag jobbar ju skift och är ledig när de flesta andra jobbar osv.. Du är så fin!
Kram Lisa

Anonym sa...

jag blir alldeles avundssjuk! JAg vill också ha liten "kaninfarm" som du :)

LolitaRegina sa...

åh, vad härligt med fyrbenta bäbisar! ska du köpa en kanin till, eller kan du åka och kolla på bäbisar utan att ta med dig en hem..? ;)
det kan inte jag! ;)

Anonym sa...

Lite bilder på din iredning hade inte skadat :) du är inspirerande stil!

Anonym sa...

Hade varit kul att se lite av det du målat! :)

Anonym sa...

skaffa barn och hund