måndag, maj 26, 2008

Vad mysigt det är att vakna till regnet och att det är lite grått ute, ibland. Idag är en sån dag. Lite störigt att jag lämnat tvätten på tork ute igår bara.. När det är fint vill jag bara vara ute och så får jag dåligt samvete när jag gör något inne. Men idag ska jag med gott samvete vara inne och måla tv-rumsväggen och bara mysa. Härligt. Det får gärna regna hela veckan om det vill bara det är fint på lördag! Någon som hört något om vädret till helgen? Det måste vara fint, det kommer ca 30 personer hit på lördag, jag ska ha en superfin klänning och då vore det härligt om vi kunde vara ute.

I veckan blir det stenhård koll på maten! Jag får absolut inte slarva utan vara petnoga för vi har en show på fredag och jag har slarvat för mycket. Fem dagar gör kanske inte så mycket, men det känns bättre och jag känner mig inte lika sunkig då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här, måste köra hård vecka, man vill ju hinna några kg till sommaren i alla fall.

LolitaRegina sa...

ja, på lördag måste det vara fint väder (medelhavsvärmen skulle ju komma tillbaka!) för då ska vi har vårfest! :)

Lort sa...

smhi.se