tisdag, maj 27, 2008

Nästa torsdag ska jag agera frisör och makeupartist. Min kusin går ut nian och ska på bal och eftersom hon blev så nöjd med sitt hår och smink på sin konfirmation frågade hon om jag ville hjälpa henne och även två kompisar inför balen. Jag kunde tom få betalt av kompisarna men jag tycker sånt bara är roligt så jag tackade nej till det.

Så nu sitter jag och spånar lite på frisyrer. Emma och en av tjejerna har hår en bit nedanför axlarna och uppklippt med lite längre lugg åt sidan och den tredje tjejen har page till öronen ungefär.


Vad tror ni om dessa? Eller har ni andra förslag? Skicka gärna länkar med bilder!

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

nu har jag köpt såna byxor som du har på bilden på din sida till höger, de softa från h&m! fast mina är gröna. ska premiärha dom imorgon, de verkar supersköna! :)
hur gick det med kaninbäbisen?
jag hoppas få tinga kattbäbis snart.. *längtar*