fredag, maj 30, 2008

Egentligen borde jag sova nu för jag har jobbat ett 13-timmarspass idag och imorgon har jag sjukt mycket att göra på dagen och sen har vi en show på kvällen. Fan att man alltid ska vara ute i sista minuten. Jag som trodde jag hade koll.
Men det blir nog mest bilder jag vill visa för jag fick en digital systemkamera av Kalle i examenspresent! Så nu fotar jag om möjligt ännu mer. I love love love och på lördag ska jag ta en miljon bilder.

INREDNING OCH MINA FAVVODETALJER





FINA KANINER



EXAMENSMIDDAGEN



Nu är det sängen som gäller och under de närmsta dagarna är schemat fullspäckat! Vi ses i dimman!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad fint ni har fått det! Och jättegrattis till eksamen! Måste kännas skönt och konstigt att allt är klart nu :)

Anonym sa...

Grattis till examen! roligt med bilder :)

Anonym sa...

Heeej! Allt bra? det e elli:) jag har oå börjt skriva blogg:) ha det bra! Förresten. grattis till examen!!! Jag heter: www.pelli2.blogg.se

Anonym sa...

kan man ha det så fint?

Anonym sa...

fint du har det hemma! *avundsjuk*

Anonym sa...

Haha, jag stavar som en röv ser jag :P Examen såklart! Har skrivit Eksem så mycket nu att jag är inne i den stavningen :P

LolitaRegina sa...

klänningen som du har, visst är den från indiska?! jag provade också den, men köpte den aldrig för jag tyckte inte den kändes hundra på..
och shit, vad fint ni har det!
och grattis till examen! :)

Mayumi sa...

Jättefint hus!! :)

KOmmer ni upp till Kättbo i midsommar? Ta med löparskorna isf!! eller stavar om du har! :)

Anonym sa...

OCh så måste jag fråga vad för kamera du fick :D Tycker att den tar jättefina kort!

Anonym sa...

Vackra foton på hängningen!