torsdag, maj 08, 2008

På lördag kommer Maggi hit och det ska bli lovely!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, nu var det minsann längesedan jag var där, så jag minns inte riktigt namnen på saker.. Men jag vet att på väg dit körde/gick man på en väg som hette Nils Påls väg. Det har jag aldrig lyckats glömma, mest eftersom att Lisas pappa var så fyndig och hade "döpt om" den gropiga vägen till "Nils Håls väg". Tänk vad vissa saker fastnar i huvudet! Det skulle kunna vara så att gatan heter ngt med Björk..? Ren chansning dock. :)

Anonym sa...

Men shit va lik Kat Von D du var på kortet längst upp till höger!

Anonym sa...

Vad roligt det ska bli på lördag, sweetie! Love ya!
/Magdalena

Anonym sa...

Vad roligt det ska bli på lördag, sweetie! Love ya!
/Magdalena

Anonym sa...

Ohh! de vart inte bara jag.
På kortet längst upp till höger är du sjukt lik Kat von D
(like the biggest komplimang i min värld)