torsdag, mars 27, 2008


Usch jag känner mig så ledsen. Vet inte direkt varför, känner mig bara allmänt dålig, dum, ful, bla bla bla blä... Har mått så bra så länge nu, bra självförtroende, lite rycka-på-axlarna-känsla inför sånt som annars skulle varit jobbigt. Men nu, not so much. Kanske är det för att jag knappt ätit på tre dagar och energin börjar ta slut, kanske är det för att direkt jag äter mår jag illa, kanske är det för att det är så mycket som ska knytas ihop nu och det börjar bli lite too much. Press från höger, vänster, underifrån och ovanifrån. Imorgon tänker jag bara vara ledig och göra sånt jag blir glad av. Leka med kaniner, göra iordning i mysrummet lite, ta en svång till Veberöd city och se om någon vill klippa mig, för mitt hår är fulast i världen just nu.


Bjuder på några roliga påskbilder.




Godnatt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar en kram.. * KRAM *

Anonym sa...

nå, din stackare, det blir bättre snart! (blider på kalle, woho! ;) )

Anonym sa...

men hjärtat då... hatar sådana dagar/perioder.. dock e dem ju nödvändiga för att man ska kunna känna att det finns bättre dagar också, inte sant?? Tänker på dej.. pusselipuss

Anonym sa...

För sjutton människa, du börjar se mager ut, ät så mår du bättre! ;)

Linnéa sa...

sara: haha ja jag försöker men efter jag var sjuk har min mage inte velat ha mat utan mår bara illa.