måndag, mars 17, 2008


Jag är supertrött och ska snart gå och lägga mig. Imorgon kommer Lina hit och då ska vi skriva riktigt mycket på vårt examensarbete. Vår handledare sa att vi inte kommer få några problem alls med att fixa arbetet eftersom vi klarar skrivandet riktigt bra. Vår inledning är väldigt originell och bra och hon hade inga invändningar och det käns bra, nu är det bara att köra på.

Mina kaninplaner går bra. Har fått tag i en uppfödare som säljer vita, blåögda dvärgvädurar och ska få två kullar i april och där ska jag tinga en hona. I påsk ska jag troligtvis åka och titta på de belgiska jättarna och förhoppningsvis tinga en hane. Tyvärr går det trögt med Vilja, jag trodde allt var klart med att jag skulle få ta hand om honom men de verkar inte jätteangelägna om det. Jag har ringt men de har inte ringt tillbaks och det tar tid att få svar på mail.

Jag köpte två uppsättningar kompostgaller idag så om det inte snöar imorgon ska jag och Lillan bygga ihop dom och sätta upp en hage. Jag är lite nervös över att någon katt ska komma och ta henne så hon kommer bara få tillgång till hagen när jag kan ha uppsikt över henne. Det har varit två nyfikna katter här och nosat på buren, men de har inte varit där när Lillan varit ute vad jag har sett iallafall.

<--- Lillan poserar vid snödropparna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

trist att det går trögt med Vilja... var kommer han från?

Anonym sa...

Fina foton :)
Måste va superkul med en nytt hem att inreda och renovera.

Nu till något annat..
Satt och bläddrade igenom mina gamla STM (swedish tattoo magazine) och döm av min förvåning, så ser jag ju dig som cover-girl! Fan va kul :D