fredag, mars 07, 2008

Jag blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att uppträda i bikini vilket fick mig att få lite panik. Min första känsla var: Aldrig i livet!
Men de andra tyckte att jag iallafall kunde prova en bikini som nog skulle passa mig och jag gick med på det.

Igår hade vi möte med eventgruppen och jag hoppades nästan lite på att bikinin inte skulle passa för då skulle jag inte behöva ta beslutet om att dansa i den eller inte. Men den passade och förvånansvärt nog tyckte jag om den och kände mig faktiskt lite snygg i den.

Bilden är kass för den är tagen med mobilen men bikinin är iallafall i svart och guld och har många pärlor som hänger ner och döljer sånt man kanske inte är jättenöjd med.

Detta känns väldigt utlämnande så ni får inte mobba mig eller vara elaka nu när jag är så snäll och bjussar på denna härlighet.

15 kommentarer:

LolitaRegina sa...

det är klart att du ska uppträda i den! skitcool och du passar hur bra som helst i den - såklart! =)

Vadå? sa...

Jag säger som lolitaregina - Skitcoolt! :D

Jenny Shima sa...

Du är ju jättefin :).

Anonym sa...

Från en som såg den lite tydligare versionen - du är en hotty och världen förtjänar se dig samba i den!

Anonym sa...

Den passade du ju i! Och det är smart med lite glitter som hänger! En perfekt bikini! Skit cool!

Anonym sa...

smoking hot!!

Anonym sa...

ASHÄFTIG!!!

Anonym sa...

Herregud kvinna, du är ju läcker. Use it! :)

Anonym sa...

Jag tycker att du passar bra i den! Förstår att det kan kännas lite konstigt i bikini om man inte är van vid det..

Anonym sa...

heja heja! Klart du ska göra det! :D

Anonym sa...

Ser Super snygg ut ju!
Tycker du ser kvinnlig ut i den -bra mkt kvinnligare än om du inte haft några kurvor alls.
Du bär verkligen upp den på ett bra sätt!

Anonym sa...

Riktigt snyggt tjejen!!
Lets go!!

Linnéa sa...

TACK allihopa , ni är världens bästa!!!

Anonym sa...

Du är skitsnygg!!

Torbjörn sa...

Ville bara säga att bikinin passar jättebra! Och man ser verkligen resultatet av ditt kaloriräknande. Keep up the good work girl! ;-)