måndag, mars 10, 2008

Min kära vän Malandro tipsade mig om en sida där man kunde fixa en statistikräknare och jag tänkte jag skulle göra det eftersom jag på senare tid faktiskt blivit lite nyfiken på hur många som egentligen läser det jag skriver. Eftersom jag inte är ett sånt megasnille som jag verkar så fick även snälla Malandro installera det till mig.

Ungeför vid 18-18.30 idag kom den upp på sidan och sen dess har jag haft 66 unika besökare! WOW säger jag bara! Det är ju på bara några timmar, det finns massor med människor alltså som läser mina ord! Spännande det där..

Och idag fick jag en så otroligt fin kommentar av Matilda: Skönt för dig att du sluppit personer som jävlas med dig, men jag har faktiskt mina aningar om varför - jag får iallafall uppfattningen om att du är jordnära och vet vad du tycker så tja, jag tror att du nog skulle prata omkull sånt folk rätt enkelt, vilket jag tror avskräcker folk från att jävlas.

Det är så underbart att jag kan nå ut till människor som aldrig träffat mig och ge ett bra intryck och en bra bild av mig som person. Det måste ju betyda att jag är rätt bra på att formulera mig och skriver på ett bra sätt som de som läser tolkar positivt. Jag vet att många tycker det är skittöntigt att blogga och det kanske det är, men jag tycker det är roligt. Jag älskar att skriva, leka med ord, bygga meningar och i en blogg får jag chansen till det samtidigt som jag får ventilera mig. Och all den fina respons jag får, den gör mig så otroligt glad! Det känns så skönt att det finns så fina människor där ute som bemödar sig med peppande ord när man känner sig nere och skriver grattis när man lyckats gå ner ett hekto. NI ÄR UNDERBARA, LOVELY PEOPLE!

Nu ska jag dricka mitt té, läsa lite och sen sova. Ska vara på banken kl 10 imorgon och efter det ska jag till Ystad och träffa min favorit-Jurist!

5 kommentarer:

Anonym sa...

bloggsvar: hehe, ja jag känner mig riktigt het när jag blir inlindad i plastfolie ;)

Anonym sa...

Då fortsätter jag slänga massvis med positiva recensioner om dig och din blogg :D
Du är en mycket otrolig inspirerande tjej som jag fick syn på för ca 2år sedan på Malmöfestivalen. Jag tyckte du verka så intressant att jag först var tvungen att leta upp dig på helgon och nu är jag en daglig aktiv läsare av din blogg :)
hoppas du inte känner idg förföljd, Jag är då bara en liten 19-årig Estetar tjej från Ystad jag.

Anonym sa...

Fortsättningsvis ska jag slänga in en kommentar då och då. Är dålig på sånt! Men nu blir det ändring!

Anonym sa...

Härligt! Du verkar juh vara en sån glad o trevlig person dessutom! Ang häster, jag håller mig till att fotografera dem, har för stor respekt för att våga rida fan :( Checka salladen i min blogg :P

Linnéa sa...

soya: det kan jag mycket väl förstå..:)

anonym1: haha vad roligt! jag känner mig mer smickrad än förföljd faktiskt..:) kul du kunde hitta mig på helgon oxå. är ju aldrig där längre, håller mig till facebook och bloggen..:) TACK för din fina komplimang!!!

anonym2: jaaa vad kul! :)

babbi: respekt ska man definitivt ha. hästar är ju inget man ska ge sig på om man inte vill, de känner av det direkt.
salladen ska jag kolla in nu!