fredag, mars 14, 2008

Gissa vart jag sitter???

På övervåningen i mitt nya,fina hus! Nu när tanten tagit alla möbler ser man verkligen hur fint det är. Jag ÄLSKAR det!!! En man var här och fixade igång internet och det är annat än Bredbandsbolaget det. Kalle är nere på den lokala grillen och fixar lite att äta, vi har inte ätit något sen vi firade med en semla på ett fik i Tomelilla imorse.

Det känns helt sjukt att det här vackra, mysiga huset är vårat! Fast vi har lite problem med kommunikationen och jag har fått ringt Kalle två gånger när han varit borta och vandrat i den stora trädgården. Vi får nog införskaffa walkie-talkies.

Det regnar ute vilket är jävligt trist för det spolierade våra möbelplaner. Men det fixar sig imorgon istället, lite mer krångel bara. Längtar sjukt mycket tills vi får hit våra fina saker! Och ni ska se hur sjukt stor vinden är nu när tantens en miljard saker är borta! Man kan fan ha ett hundrameterslopp där inne. Jag kommer ha min dator utanför vinden, i det utrymmet på ovanvåningen där trappen är. Det kommer bli en supermysig liten skrivarhörna i anslutning till det orientaliska mysrummet.

ÅÅÅÅååå vad ni är avundsjuka nu, det skulle jag också ha varit! Men ni får komma ut, allihop, och hälsa på mig för det är verkligen fantastiskt här!!!

8 kommentarer:

Conny sa...

GRATTISSS!!
Ja, det kan du räkna med. Jag ska komma och hälsar på dig någon gång när jag är i Skåne :D

Kram

mimmi sa...

grattis till flytten! Har ni rivit ut mattan o fixat, eller ska ni göra det nu?

Anonym sa...

Låter superbra det du! Grattis och lycka till. Mvh Emelie/DevilDoll

Anonym sa...

Jag tänkte faktiskt på er flytt när jag körde igenom tomelilla innan idag! Inte för att jag känner dig men iallefall. Va och hämtade min svärmor i smedstorp. (tror jag stället hetter...)
Och ja regnade va bara förnamnet,,,

Lycka till där ute!
Thina

Anonym sa...

bilder BILDER BILDER!!!!!! :D
OCh ja, jag är minsann lite avis :P

LolitaRegina sa...

åh, så lovely!!! klart jag är avis här där jag sitter på mina 28 kvadrat.. ;)

Anonym sa...

bilder på ditt nypermanetade hår tack!!!!

Jenny Shima sa...

Det låter jättekul. Jag skulle också vilja bo i hus men vi har inte hittat något än.