onsdag, mars 12, 2008

Här kommer några fler Google-träffar på min blogg:

  • micke stor kuk
  • MKB sommarjobb
  • indiska gävle
  • banandiet
  • lösgodis videomix
  • tatueringsmässa i göteborg

Alltså det är JÄTTEROLIGT!

Nu ska jag fortsätta att packa my ass off. Har gjort stora framsteg idag måste jag säga. Tyvärr kan jag inte säga detsamma om Karl gällande gårdagen. Men han får som straff städa his ass off imorgon.

Lite senare ska jag träffa en tjej från Z-gården och ta en fika någonstans på Möllan. Ska bli jättemysigt och det känns riktigt kul att hon vill träffas. Det betyder ju att jag lyckats bygga upp en relation och vunnit hennes förtroende och gillande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hur och vart kan man se såna sökningar?

Linnéa sa...

anonym: jag går in på sidan där min räknare finns och sen ser jag inloggningarna som gjorts där.