söndag, mars 16, 2008

Idag har jag och Lillan varit på promenad i trädgården och hon tyckte det var skitroligt! Vi hade en photoshoot vid några snödroppar som kommit upp och sen pysslade vi lite med hennes bur. Längtar till vi får hem hennes nya kille Vilja så hon får lite sällskap.

Jag kommer lägga upp bilder lite efter hand. Just nu är allt i en enda röra men detaljer och förändringar kommer, I promise! Vill måla i köket innan påsk så det blir lite ljust och fint där.
När kommer ni och hälsar på? Alltså, det är så sjukt mysigt här och jag älskar det!!! Det tog mig cirka två sekunder och sen var jag helt anpassad till livet här. Förutom att jag är rädd för allting. Det är lite jobbigt och jag hoppas det går över. Jag är rädd när det blir mörkt, jag är rädd för att öppna skåp på vinden, jag är rädd för att vara på vinden osv osv.
Imorgon åker Kalle på nåt jobbgrejs och ska sova borta! Men som tur är kommer Lina och sover över så jag slipper vara ensam och så kan vi skriva massor på vårt examensarbete.
Nu ska jag fixa i köket lite och sen ska jag eventuellt ta en dusch. Jag kom på idag att jag inte duschat sen i torsdags. Lovely va?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej stora syster!
Vilken ras är kainen på bilden? Är det en hare av något slag? är det din nya nin?

Massor av kramar

Anonym sa...

åhhh det verkar som om ni har det skitbra och vi vill verkligen komma och hälsa på SNART - jag är sååå nyfiken.
Hmmm ska bli intressant att se hur du klarar alla Kalles bortasovningar nu.....
Puss, Evelina!

Linnéa sa...

marre: jag vet inte rasen för det är en omplaceringskanin jag ska ta hand om. jag ska ähmta honom i veckan, han är ca 3 år och kommer vara sällskap till Lillan.
Ni måste komma och hälsa på oss!!!!! PUSS lillasysteryster!

Eve: Ja ja ja ni får komma när ni vill!!! Vi har ju som sagt present till vilde. kanske ska berätta det för honom så han tjatar att ni ska komma hit..:)
kalle ska inte sova borta i veckorna mer, det är bara nu när de har nåt kick-offgrej, annars hade jag fått problem..:) PUSSSS