torsdag, mars 13, 2008


Detta blir sista inlägget på ett par dagar eftersom jag ska packa ihop datorn nu. Imorgon får vi nycklarna till huset och börjar köra de ömtåliga sakerna och krukväxter och sånt. På lördag går det stora flyttlasset.

8.15 ska vi vara i Tomelilla imorgon för att skriva testamente, reverser och för att skriva på de sista pappren som verkligen gör oss till ägare av huset. Vi blir även 1,5 miljoner fattigare, men så ska vi inte tänka!

Nu ska jag fixa med det sista av städningen här hemma och kl 21 ska jag träna showdans och sen är det rätt he och bums i säng! Eventuellt ska jag duscha också.

PUSS

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska man nu läsa på kvällen ? ;) hehe nej men jag hoppas att allt går bra och huset såg ut att vara väldigt mysigt !

Anonym sa...

Fy vad det måste pirra i din mage nu :D

Conny sa...

Vad spännande! Lycka till!!

Jag hoppas att du är tillbaka snart som ny ägare!

Kram!

Anonym sa...

Lycka till med flytten =)

Vadå? sa...

Lycka,lycka, lycka till! :)