torsdag, april 09, 2015

Snart helg!

Imorgon är det fredag! Så himla skönt även om jag ska jobba 7-17. Har en massa pappersarbete att fixa med och på eftermiddagen ska vi till stallet men sen hem till familjen och köpa hämtmat och mysa. Ledig helg också, kan ju inte bli bättre.

Jag jobbade ju natten och innan barnen hämtades hann jag med en springtur. Intervaller i solen, sjukt svettigt! Sju kilometer blev det och jag körde med JogRunSprint-appen. Igår sprang jag ett distanspass på 10 kilometer. Benen var stela men pigga och jag känner hur bra den där viloveckan var. 


På eftermiddagen har vi varit ute och jag har fått massor gjort! Bränt bort allt ogräs bland kullerstenarna på innergården, tagit fram olivträden, krattat och fixat iordning uteplatsen. Älskar att få det fint nu efter vintern, det ser fortfarande trist ut men det börjar bli grönt och jag set fram emot när trädgården blir sådär ljusgrön och lummig.

Men nu ska jag sova, helt sjukt att lägga sig redan 22 men väldigt skönt!


Inga kommentarer: