måndag, april 06, 2015

Annandag Påsk

Så skönt det är att vara ledig! Slutade tio igår förmiddag efter att ha jobbat sen halv nio morgonen innan och jag var sååå trött. Kom hem och tog en dusch sen gick jag och Leon ut för det var så soligt och fint. Tyvärr blåste det ganska kallt men vi plockade undan pinnar och krattade efter Kalle som fällt träd för att hålla värmen uppe. Sen testade vi att släppa ut Chibs. Kaniner håller ju sig oftast på tomten och går inte så långt men Chibs skuttade rätt ner i skogen, ut från trädgården och mot hästhagen så då bar jag hem honom igen. Antagligen var han påväg dit där han var när han rymde i somras och var borta i fem dagar. Köande han tycker att hans revir sträcker sig ända dit?


Idag skiner solen igen och min vilovecka är slut! Tre pass och 23 kilometer slutade förra veckan på och idag drar jag igång med ett långpass. Vi ska till Agusa idag och Kalle ska släppa av mig så jag kan springa från Vollsjö. Jag såg på Timehop (kul app där man ser vad man la upp för bilder på Facebook och Instagram just den dagen flera år tillbaka) att jag för ett år sen gjorde samma sak och då sprang 16 kilometer. Idag blir det längre, vi mätte förut när vi körde och det låg på 22-23 kilometer tror jag. Måste upp i distans nu när jag klurar på Köpenhamn Marathon...

Inga kommentarer: