torsdag, april 30, 2015

Och så kom slutet

Hur länge ska man blogga egentligen? Hur länge är det roligt? En jättesvår fråga att svara på och det är nog ingen som vet utan något man känner när det är dags. Och nu är det dags. Idag är dagen som jag slutar blogga. Det har varit en härlig resa som har gett mig mer än jag någonsin kunnat ana när jag började. Ni är några som följt mig från första början när jag bodde i Malmö och sen flyttade ihop med Kalle, började min utbildning, dansade samba, köpte hus, fick barn, började springa.. Det är många år vi hållit ihop nu och det har varit fantastiskt. Men det mesta har ju ett slut och så även det här.

Nej nu luras jag lite med er. Sanningen är att jag kommer sluta blogga just här, MEN ni kommer att kunna följa med mig på helt nya äventyr om ni följer den här länken. Det är vad jag och Ninni pysslat med senaste tiden och idag är det dags att köra igång! Det är superspännande och jag hoppas att alla ni som läser det här och följer mig kommer att hänga med mig till RUNNING LIFE! Vi ses där!

4 kommentarer:

Eller nåt sånt sa...

Åh vad ledsen jag blev först! :-P

P Chaudhary sa...

pro kabaddi 2017
pro kabaddi live score
happy navratri images 2017
happy rakshabandhan images 2017
pro kabaddi live score 2017
black friday hosting deals
Kontent machine discount 3
happy dhanteras images 2017

Unknown sa...

It's a fact that your blog posts are so unique and interesting and I enjoys a lot while reading your posts because you explained your post very deeply in a very easy and clear language. Thanks for your support and Happy Blogging :D

cbse result 2018
cbse 10th result 2018
cbse 12th result 2018
ap ssc results 2018
ap inter results 2018
seba hslc result 2018

https://sextoysonlinestore.com sa...

Jag gillar att använda en eller två fingrar och smeka klitoris samtidigt ...